Nørresundby Skakklub bliver 75
Nørresundby Skakklub kan den 11. juli 2009 fejre 75 års jubilæum.
I den anledning inviteres alle klubbens medlemmer med følge til
jubilæumsfest
lørdag den 13. juni 2009 kl. 18.00
på

Hadsundvej 1 B, Aalborg
|
Menuen består
af en buffet med: |
|
|
|
Laksefad
med hummerdressing, rejer, asparges og kaviar |
|
Lun
mørbradbøf med champignon á la crême og grilltomat |
|
Lun
leverpostej med bacon og champignon |
|
Lun
roastbeef med kartoffelsalat |
|
Lun kyllingelår
med agurkesalat |
|
Salater
med 2 slags dressing |
|
Grøntsagstærter |
|
Osteanretning
med druer og frugt |
|
Kaffe og
småkager |
|
|
|
Drikkevarer: Desuden serveres
en velkomst drink og en ting til kaffen. |
|
|
|
Deltagelse
i festen koster kr. 150,- pr. person. |
|
|
|
Tilmelding
skal ske senest torsdag den 28. maj (generalforsamling) |
|
via link
på klubtur.dk eller pr. tlf. 9819 2517 til Svend Aage Sørensen |
|
|
|
|
|
Med
venlig hilsen |
|
Bestyrelsen |